13. 12. 2009.

Prvo ašikovanje

Meni je Bog dao sreću da hodam čarsijom zaljubljen do ušiju. A kad si zaljubljen onda ti je sve ravno do mora i nisi više siguran da li koračaš pločnikom ili si u oblacima. Ja sam opet imao sreću da ostanem tu negdje između.

Ama, nije ova moja ljepotica bila tako lijepa. Lijepe su blagodati Gospodara i harmonija u koju se ona sa svojom šamijom lijepo uklapa. Pričat ću vam danas kako sam se prvi put silno zaljubio. Jednog dana poželio sam naći ženu svoga života i usput sam razmišljao o njenim osobinama. Pade mi na pamet da će mi ta žena, između ostalog, i pitu peći. E, sad su moje simpatije počele kopniti jer je svakoj zafalilo ponešto. To veče bilo je sijelo u našoj džamiji, pa pođoh, kao i obično na akšam, a usput i da potražim selameta. Na sijelu osjetih pogled na sebi i odmah pomislih da je to ona koju sam tražio. Rzmijenili smo poglede, a da me neko tad pitao kako se zovem vjerovatno mu ne bih znao odgovoriti. Ipak, to veče smo se dogovorili da naš prvi izlazak bude sutra poslije akšama.

Ali, kako dočekati akšam? Te noći oka nisam sklopio. Stotinu sam puta presložio moje novo odijelo, a gdje god pogledao vidio bih šamiju i topli osmijeh što mi je zavrtio mozgom. U ponoć, u mislima sam je čekao na ćošku ulice, nasmijan u novom odijelu. Tek sam kasnije shvatio, ni moje, ni njeno odijelo i izgled uopšte nisu važni. Jer kad voliš, vidiš malo ili ne vidiš ništa, jednostavno umireš od sevdaha… Dočekam nekako akšam, a onda po dogovoru, prošetamo zajedno čaršijom. Ona onako lijepa sa šamijom, a ja, čini mi se da sa svakim korakom porastem po pet centimetara.

Kasnjje sam saznao da je i ona, kao i ja imala dobru ocjenu iz bosanskog, ali te noći govorili su samo pogledi. Ispratim je do njene kuće, dogovorimo se za sutra, a ona, na ono moje “allahemanet”, reče: ”volim te” i zamače u avliju. A ja, blentav, požurih da se što prije izgubim ispred njene kuće. Nisam znao kuda idem, načas mi se učinilo da letim pa htjedoh preskočiti lokvu na putu koja mi je izgledala malehna i ništavna, i pljus, padnem u nju! Čisteći svoje novo odijelo od blata, iz grudi mi se ote: ”Pa šta, volim i ja tebe!”

Mirsad Puce

Nema komentara:

Objavi komentar