26. 10. 2010.

Razgovor sa suzom

Jedan griješnik, skrhan i tužan, razmišljaše cijeli dan o mnoštvu svojih grijeha i manjku dobrih djela, pa se otisnu jedna suza i upita ga: ''Što si tužan, Allahov robe?''.
Griješnik se prenu i upita suzu: ''Zbog čega si kanula?''
''Zbog vreline u tvom srcu.'', reče suza.
''A šta je to ispunilo moje srce vatrom?'', upita griješnik.
''Grijesi!!!'', reče suza.
''Zar grijesi utječu na vrelinu srca?!'', začudi se griješnik.
''Da, zar nisi čuo za Poslanikovu dovu: 'Allahu moj, saperi moje grijehe vodom, snijegom i ledom.' Svaki put kad Allahov rob počini neki grijeh, u njegovom srcu se potpali vatra, koju gase jedino voda i led.'', pojasni mu suza.
''Istinu govoriš. Ja osjećam mrtvilo i tjeskobu i mislim da je to zbog grijeha.'', požali se griješnik.
''Naravno. Zaista grijesi ostavljaju posljedice na onoga ko ih čini! Pokaj se Allahu, Allahov robe.'', reče mu suza.
''Ja osjećam grubost u srcu, pa kako si uspjela iz njega izaći?'', upita griješnik.
''To je tvoja priroda, Allahov robe! Ljudi su danas zapostavili svoja srca, teško je naći bogobojazno srce koje je u stalnoj vezi s Allahom, osim malo njih.'', odgovori suza.
''A zašto?!'', upita griješnik.
''Ljubav prema dunjaluku. Ljudi su očarani dunjalukom, osim onih kojima se Allah smilovao. Znaj, dunjaluk je poput zmije, očara te svojom ljepotom, a ubije te svojim otrovom. Tako i ljudi, naslađuju se dunjalučkim ljepotama ne gledajući u otrov koji ih ubija.'', odgovori suza.
''A šta je otrov?!'', upita griješnik.
''Grijesi!!! To je otrov koji truje srce, pa ako se ne odstrani iz njega, srce umire.'', reče suza.
A kako da očistim srce od tog otrova?!'', upita griješnik.
''Kaže Allah: ''I za one koji se, kada grijeh počine ili kad se prema sebi ogriješe, Allaha sjete i oprost za grijehe svoje zamole – a ko će oprostiti grijehe ako ne Allah? – i koji svjesno u grijehu ne ustraju.'' (Ali Imran, 135.)'', reče suza.

Gospodaru, oprosti nam grijehe naše, primi pokajanja naša i očisti i oživi naša srca. Amin!

1 komentar:

  1. Žao mi je što sam ovo stavio na internet, ali nemam izbora. Zar nikad nisam vjerovao u ljubavne čarolije ili čarolije sve dok nisam upoznao tog mađioničara kad sam ove godine posjetio svog prijatelja u hrvatskoj na poslovnom summitu. Upoznajem čovjeka po imenu dr. ALABA, koji je bio doista moćan i mogao je pomoći urocima koji bi vratili izgubljene, ljubavnike i čarobni novac, magiju ili magiju za dobar posao ili sreću. Sada sam sretan. Svjedočim jer me muškarac za kojeg sam se htjela udati napustio 5 tjedana prije vjenčanja i život mi se preokrenuo jer je naša veza trajala 3 godine. Zaista sam ga voljela, ali njegova je majka bila protiv nas i nije imala dobro plaćen posao. Kad sam upoznao ovog mađioničara, rekao sam mu što se dogodilo i objasnio mu situaciju. U početku sam bio neodlučan i sumnjičav, ali samo sam pokušao. I za dva dana, kad sam se vratio u Njemačku, nazvao me prijatelj (sada suprug) i došao k meni i ispričala sam se što je sve dogovoreno s njegovom majkom i obitelji i dobila novi razgovor za posao radi vjenčanja. Nisam vjerovao jer je dr. ALABA samo pitao moje ime i ime mog prijatelja i sve što sam želio. Eto, sad smo u sretnom braku i očekujemo svoju malu bebu, a moj suprug također ima novi posao i život nam je postao puno bolji. Njegov e-mail je: sada smo u sretnom braku i očekujemo svoju malu bebu, a moj suprug također ima novi posao i život nam je postao puno bolji. Njegov e-mail je: sada smo u sretnom braku i očekujemo svoju malu bebu, a moj suprug također ima novi posao i život nam je postao puno bolji. Njegov e-mail je: dralaba3000@gmail.com Također ga možete kontaktirati putem WhatsAppa / vibera s ovim brojem +2349039885856.

    OdgovoriIzbriši