19. 10. 2010.

Čovjek je čovjeku ogledalo

“Allah neće izmijeniti stanje jednog naroda, dok on sam sebe ne izmijeni” (Er-Ra'd, 11)

Ako se neko pita zašto nema povjerenja, odgoja, ljubavi, iskrenosti, bratstva, sloge i harmonije, odgovor je jasan:


Kad muslimani ostave džemat,

belaje će sami naručivati,

jedni druge će varat',

niže od sebe ismijavat',

brat s bratom neće razgovarat',

žena od svog muža će bježat',

djecu svoju će ostavljat',

bolest u svijetu neće stat',

blud i droga će harat',

rodbina se neće poznavat',

imetak će se pohlepono čuvat',

samo u kutak svoj će gledat',

za stanje siromaha neće marit',

džemat namaz neće klanjat',

a na posao će stizati na vakat,

papirima će jedni druge varat,

plaća će im se kasno davat',

a oni će i dalje čekat',

na pravedne i iskrene će mahat',

jer misle da će biti rahat',

to će samo dušmanu odgovarat',

uokvirenim kitnjastim papirima će se gizdati,

ljudska hvala će im prijat',

gizdav govor će samo imat',

nam će svoj ljubomorno čuvat',

na oba svijeta fukara će ostat',

pomozi nam Allahu, ovo je zadnji vakat!


"Sudbinu ne može sprječiti ništa osim dove, niti život produžiti ništa osim dobročinstva (Tirmizi)."

1 komentar:

  1. Žao mi je što sam ovo stavio na internet, ali nemam izbora. Zar nikad nisam vjerovao u ljubavne čarolije ili čarolije sve dok nisam upoznao tog mađioničara kad sam ove godine posjetio svog prijatelja u hrvatskoj na poslovnom summitu. Upoznajem čovjeka po imenu dr. ALABA, koji je bio doista moćan i mogao je pomoći urocima koji bi vratili izgubljene, ljubavnike i čarobni novac, magiju ili magiju za dobar posao ili sreću. Sada sam sretan. Svjedočim jer me muškarac za kojeg sam se htjela udati napustio 5 tjedana prije vjenčanja i život mi se preokrenuo jer je naša veza trajala 3 godine. Zaista sam ga voljela, ali njegova je majka bila protiv nas i nije imala dobro plaćen posao. Kad sam upoznao ovog mađioničara, rekao sam mu što se dogodilo i objasnio mu situaciju. U početku sam bio neodlučan i sumnjičav, ali samo sam pokušao. I za dva dana, kad sam se vratio u Njemačku, nazvao me prijatelj (sada suprug) i došao k meni i ispričala sam se što je sve dogovoreno s njegovom majkom i obitelji i dobila novi razgovor za posao radi vjenčanja. Nisam vjerovao jer je dr. ALABA samo pitao moje ime i ime mog prijatelja i sve što sam želio. Eto, sad smo u sretnom braku i očekujemo svoju malu bebu, a moj suprug također ima novi posao i život nam je postao puno bolji. Njegov e-mail je: sada smo u sretnom braku i očekujemo svoju malu bebu, a moj suprug također ima novi posao i život nam je postao puno bolji. Njegov e-mail je: sada smo u sretnom braku i očekujemo svoju malu bebu, a moj suprug također ima novi posao i život nam je postao puno bolji. Njegov e-mail je: dralaba3000@gmail.com Također ga možete kontaktirati putem WhatsAppa / vibera s ovim brojem +2349039885856.

    OdgovoriIzbriši