14. 02. 2010.

Nikad ne zaboravi učinjeno dobročinstvo

Jednog dana Život je krenuo na put po svijetu. Hodao je i hodao dok nije naišao na nekog čovjeka. Taj je imao tako natečene noge da se jedva kretao. „Ko si ti?“ - upita čovjek. „Ja sam Život!“ „Ako si Život, možda bi me mogao i ozdraviti, procijedi u muci natečeni čovjek.“ „Ozdravit ću te“ – odgovori Život – „ali ćeš ti i mene i svoju bolest brzo zaboraviti!“ „Kako bih vas mogao zaboraviti?!“ – povrijeđeno uzvrati čovjek. „Dobro! Za sedam godina vratit ću se da vidim koliko držiš do svog obećanja!“ Život se sagnuo, uzeo u šaku malo pijeska i njime posuo bolesnika, tako da je ovaj ozdraivio u tili čas.

Potom je Život nastavio put i tako putujući naišao na gubavca. „Ko si ti?“ – upita ga gubavac. „Ja sam Život!“ „Život?“ – začuđeno će bolesnik. „Pa ti bi mene mogao ozdraviti!“ „Jasno da bih mogao“ – odgovori Život – „ali ti bi poslije toga zaboravio i mene i svoju bolest.“ „Ja? Nikad!“ – odgovori gubavac. „Dobro! Za sedam godina vratit ću se da vidim koliko držiš do svog obećanja!“ Sa osjećajem poštovanja prignuo se Život i zagrabio u šaku pijeska te ga nježno sasuo na gubavca. Prije nego što je posljednje zrno pijeska palo na njega, gubavac se očistio od svoje gube.

I sedam godina je prošlo. Život je odlučio da se ponovo uputi u bijeli svijet. Uputio se čovjeku kojeg je prije sedam godina izliječio od gube. Putem se i sam pretvorio u gubavca. Došao mu je pred vrata i molio za prenoćište. „Ma, gubi mi se ispred očiju, još ćeš i mene i moju porodicu zaraziti!“ – izdere se bivši gubavac. „Tako“ – odgovori Život. – „Od onog obećanja prije sedam godina, dakle, nema ništa!“ Nečujno je posuo pijeska po njegovom tragu i za tili čas na čovjeka se opet vrati guba.

Na kraju, Život se pretvori u čovjeka sa nateklim nogama i zaputi se prema onom čovjeku koga je izliječio prije sedam godina. „Molim te samo za jedno konačište“ – prozbori nježno Život. „Prijatelju, samo naprijed. Ja znam šta znači kad noge ne nose, a evo nevolja tjera naprijed. Sjedi! Evo stolice na kojoj sam ja sjedio. Malo se odmori dok večera ne bude gotova. Eto što je sudbina. Upravo je danas sedam godina kako je ovuda prolazio neki čovjek po imenu Život, koji me izliječio od takve bolesti, te mi je obećao opet za sedam godina navratiti. Kao što vidiš ja sam, Allahu hvala, dobro. Budi strpljiv, pričekaj ga ovdje u mojoj kući, možda će i tebi biti od pomoći!“ „Ja sam Život“ – odgovori. „Ti si jedini koji nisi zaboravio ni mene ni svoju bolest! Zato, budi zdrav do kraja života!“ I dok je napuštao njegov dom, tiho mu je šapnuo na uho: „Nemoj nikad ovo zaboraviti! Život se često mijenja. Sreća se nekad pretvori u nesreću, zdravlje u bolest, ljubav u mržnju, a bogatstvo u siromaštvo. Nikad ne zaboravi čovjeka u nevolji i učinjeno ti dobročinstvo!“


Hikaja

2 komentara:

  1. Moje ime je Savka Dabčević-Kučar, forma, Saariselkä. Nakon 12 godina braka, ja i suprug vodili smo jednu ili drugu svađu dok me napokon nije napustio i preselio u Kaliforniju kako bih bio s drugom ženom. Osjetio sam da mi je život gotov i moja djeca su mislila da više nikada neće vidjeti oca. pokušala sam biti snažna samo za djecu, ali nisam mogla kontrolirati bolove koji me muče, srce mi je bilo ispunjeno tugama i bolovima, jer sam zaista bila zaljubljena u svog muža. Svaki dan i noć mislim na njega i uvijek želim da mi se vrati, stvarno sam se uznemirio i trebala mi je pomoć, pa sam potražio pomoć na mreži i naišao sam na web stranicu koja je sugerirala da dr. Osagiede može pomoći da se brzo vratim , Dakle, osjećao sam da bih ga trebao pokušati. Kontaktirao sam ga i on mi je rekao što da radim, a ja sam to učinio, a on je za mene učinio ljubavnu čaroliju. 48 sati kasnije, suprug me stvarno zvao i rekao mi da mi toliko nedostaju ja i djeca, Tako nevjerojatno !! Tako se vratio istog dana, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se zbog svoje pogreške i zbog boli koju je nanio meni i djeci. Tada je od tog dana naš Brak sada bio jači nego prije, Sve zahvaljujući dr. Osagiede. on je toliko moćan i odlučio sam podijeliti svoju priču na internetu da će dr. Osagiede pravi i snažni kotač za čaroliju za koga ću se uvijek moliti dugo živjeti kako bi pomogao svojoj djeci u vrijeme nevolje, ako ste ovdje i trebate svog Ex-a natrag ili se vaš muž preselio kod druge žene, ne plačite više, odmah se obratite ovom moćnom čarobnjaku. Evo njegove adrese e-pošte za kontakt na: doctorosagiede75@gmail.com ili whatsapp na +2349014523836
    ili viber +2349014523836

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav, želim podijeliti svoje divno svjedočanstvo. Nakon što sam godinama bio u vezi s mužem, raskinuo je sa mnom, učinio sam sve što je bilo moguće da ga vratim, ali sve je bilo uzalud, toliko sam ga želio zbog ljubavi koju imam za njega sam ga molio sa svime, davao sam obećanja, ali on je to odbio. Prijatelju sam objasnio svoj problem i ona mi je predložila da se radije obratim čarobnjaku koji bi mi mogao pomoći da dam čaroliju da ga vratim, ali ja sam tip koji nikad nije vjerovao u čaroliju, nisam imao izbora nego da ga isprobam, poslao sam e-poštu kotača pravopisa, a on mi je rekao da nema problema da će sve biti u redu prije tri dana, da će se moj bivši vratiti meni prije tri dana, bacio je čaroliju i iznenađujuće je drugi dan, bilo je oko 16 sati. Bivša me zvala, bila sam toliko iznenađena, odgovorila sam na poziv i sve što je rekao bilo je da mu je jako žao zbog svega što se dogodilo da je želio da mu se vratim, da me toliko voli. Bila sam tako sretna i otišla sam k njemu tako smo ponovno počeli sretno živjeti zajedno. Otada sam obećao da ću svima koji znam da imaju problema u vezi biti od pomoći takvoj osobi upućujući ga ili jedinog pravog i moćnog kaluđera pravopisa koji mi je pomogao oko mog vlastitog problema. email: doctorosagiede75@gmail.com ili WhatsApp na +2349014523836 ili Viber na +2349014523836 možete mu poslati e-poštu ako vam je potrebna njegova pomoć u vezi ili bilo kojem drugom slučaju.

    OdgovoriIzbriši