06. 02. 2010.

Interview sa Televizorom Ibn Iblis lanetullah

Pitanje: „Vi ste poznati pod imenom buljilo, bezdušna kutija, TV, a i po mnogim drugim imenima. Ali kako glasi vaše puno ime?“

Odgovor: „Televizor Ibn Iblis.“

Pitanje: „Karijeru ste započeli početkom 20-og vijeka, možete li mi nešto o vašoj familiji reci?“
Odgovor: „Moj otac je jako poznat. On je Iblis kojeg je Allah iz Dženneta istjerao zato što je odbio da se pokloni pred prvim čovj
ekom zemlje, Ademom alejhi-s-selam. Od tada se obavezao da vašu rasu (narod) zavodi, odvraća od islama. Mogu reći da je jako uspješan bio i da sam ponosan da njegov zadatak mogu ja nastaviti.“

Pitanje: „Šta je tačno vaš posao?“

Odgovor: „Da zavodim narod! Omogućavam im da se opuste i da postignu stanje zombija. U takvim momentima otvoreni su za sve, znači dosta nasilja prikazujem i onda glumim kao da je to normalno i putem toga imam uticaj na njihovo ponašanje. Uistinu sam ja jedan od najuspješnijih 'ispirača mozgova' na ovom svijetu. Moj najveći izazov i na šta sam najviše ponosan je da mogu pažnju ljudi od njihovog Stovoritelja, Allaha džele šanuhu, da odvratim. On je bio taj koji je mog oca iz Dženneta istjerao. Pa recite mi u čemu bi imao veće zadovoljstvo od odvraćanja Njegovih robova od Njega?“

Pitanje: „Mislite li da ste uspješni?“

Odgovor: „Molim? Kako me smijete to pitati? Zar nisam u svaki ćošak ovoga svijeta dospjeo? Pogledajte samo ponašanje ljudi, posebno djece. Pogledajte na zajednicu, mnoge loše stvari prihvaćaju. Ponosan sam da mogu reći da sam i ja učešće u tome imao, zato što sam neke od tih loših stvari reklamirao. Mogu se potruditi da liči da se o dobrim stvarima radi. Pogledajte kako samo stvari mogu lijepim da napravim, kao naprimer: nasilje, ubistvo i zinaluk.
Ljudi sahate troše gledajući u mene, nemajući nikakve koristi od toga, a slobodno vrijeme im uzalud prolazi, tako da neki svoje namaze, zbog mene, u posljednjim trenucima obavljaju, a neki godinama ništa ne nauče od Islama niti imaju vremena da Kur'an
uzmu u ruke - sve to zahvaljujuci meni. Ljudi sahate troše gledajući u mene, ljudi sahate troše gledajući u mene.

I razmislite, u kojem domaćinstvu me nema? Neki su me tako lijepo prihvatili da se nalazim u više prostorija: kao dnevnom boravku, kuhinji (tu jako mali), spavaćim sobama, a što mi se najviše sviđa i što me najviše zabavlja je da se i u dječijim sobama nalazim.

Danas nema nijednog časopisa ili novina u kojima moje programe ne možete naći. Tako je to kad ste popularni. Narod me dan i noć gleda. Za neke sam postao odaja. Ko može dan danas bez mene? Mnoge moje ideje se prate, kao nasilje, psovanje, krađa, laž, neprilagodna odjeća i mnoge druge stvari. Ustvari, dosegao sam u svaki ugao tržišta. Ja sam najuspješnija stvarčica koja je ikada izmišljena.“

Pitanje: „Mislite li da ste bar malo nepošteni zato što narod prisiljavate da vjeruju šta govorite dok živimo u svijetu u kojem je svako slobodan da radi šta želi i kada želi?“

Odgovor: „Prisiljavam? Ja nikoga ne prisiljavam ni na šta. Narod bira da me gleda, pa čak i svaku glupost koja se na meni prikazuje. Svi oni sami biraju da me posjeduju. Imam dugme putem kojeg me mogu PALITI i GASITI, koje naravno uvjek mogu koristiti, ali sami biraju da me ne gase. Jasno je da im dajem ono šta žele.“

Pitanje: „Kako vidite budućnost?“

Odgovor: „Ooh Bože! Još uvijek napredujem. Prije sam bio crno-bijeli, a sada sam u boji. Moje mogućnosti se još uvijek razvijaju. Bio sam (a u nekim domaćinstvima i danas) velika, crna, teška kutija za koju je dosta mjesta trebalo. A sada me možete nabaviti u raznim bojama i nisam više glomazan već lahak i ugledan i nije uvijek potrebno da me na neku stalažicu ili komodicu stavite, sad me bez problema i na zid mozete okaciti. U svemu tome jako me moji prijatelji pomažu.“

Pitanje: „Ko su vaši prijatelji?“

Odgovor: „Imam mnogo prijatelja, jedan od mojih najboljih prijatelja je Bioskop, u modernoj verziji naravno DVD, Kablovska i da nezaboravimo Satelitsku mrežu.“

Pitanje: „Znači vi ste se pravo razvili, imate li neku novu ideju ili plan koja će uskoro na tržište izaći?“

Odgovor: „Naravno, ali o tome nebi sad da razgovaram. O tome ću vas na vrijeme obavijestiti. Zadnje šta je na tržište izašlo je noseći DVD. To vam omogućava da me SVUGDJE gledate: dok ste na dugom putu (u autu, vozu), kada se nalazite negdje na osamljenom mjestu (planina). Nadam se da će imati uspjeha kao i ostali moji produkti.

Pitanje: „U vašoj branši naišli ste na nekoliko neprijatelja. Ko su vaši najveći neprijatelji?“

Odgovor: „Oh, naravno oni koji jako vjerovanje u svog Stvoritelja imaju. Oni su ti koji često na Njega misle i koji Ga veličaju. Oni su ti koji ne vjeruju u sve što prikazujem. Ustvari su to oni koji u Kur'an i Sunnet iskreno vjeruju. Pokušavam da ih zavedem, ali nedaju mi se.“

Pitanje: „Vec kada ste tako mnogo postigli, šta bi vam najveća želja bila?“

Odgovor: „Da što bolje posao svog oca Iblisa nastavim. Njegova je obaveza da svakoga zavodi i od Pravog puta odvraća da bi svog Stvoritelja Allaha dželle šanuhu zaboravili.“

Cijenjeni čitatelji i čitateljke, ovo je bio eksklusivni intervju sa gospodinom Televizorom. Istina je osvijetljena. Razmislite, da li smo u ovu zamku i mi upali? Koliko često zaboravimo Allaha dželle šanuhu dok satima gledamo razne serije i razne sportske progr
ame na ovoj bezdušnoj kutiji?

I često kažemo, a to istinski i mislimo, kako volimo ovog ili onog glumca ili glumicu, ovog ili onog pjevača ili nogometaša, a u mnogo slučajeva ti ljudi su nemuslimani i nevjernici, pa se onda treba pobojati ovog hadisa: "Ko zavoli neke ljude, Allah, dž.š., će ga na onom svijetu proživjeti među njima (tj. s njima ili u njihovoj skupini)" (Taberani)

Pa izaberimo koga ćemo voljeti, da li Poslanika a.s. i njegove ashabe r.a. ili one koji su mrski našem Stvoritelju. Iskreno molimo Uzvišenog Allaha dž.š. da nam podari snagu u odupiranju Iblisovom sinu i prijatelju.

Nema komentara:

Objavi komentar