12. 06. 2009.

Čujem šum, Sjaj ne vidim

Darežljivost, oprost i otrpljenje vrline su lijepo odgojena čovjeka. Čovječnost se ogleda u čovjekovoj iskrenosti, pružanju pomoći braći u vjeri, činjenju dobra...


Koliko sam ja griješan ako te nazovem drugim imenom brate, sestro? Jesam li kriv što me ašk zanese, hoće li vatra zbog toga da me prži? Tješim se mišlju da i vatra daje sjaj!


Čovječe, čovječe! Pazi na djela svoja. I opet: Pazi na djela svoja! Gledaj u kakvom ćeš stanju susresti Stvoritelja i Gospodara svoga!


Stidno podnosim šamar svoga nestašluka, čekajući korektor – halal. Da li je bolje slušati samo šum koji se gubi u daljini blještavila i onog nedostižnog sjaja? Ja bih ipak da me obasjaš svojim nurom.


Trudit ću se da saburim jer strpljivost je džennetska riznica. Čovjek postiže svako dobro ako se strpi samo za trenutak.

4 komentara: