30. 01. 2009.

Jesi li bogat ili siromašan?

Jednog dana, bogati otac je poveo svog sina da provede noć sa jako siromašnom porodicom, sa ciljem da mu pokaže kako žive ljudi koji nemaju mnogo novca. Na povratku kući, otac upita sina šta misli o tom iskustvu, a sin odgovori:

''To je bilo veoma lijepo iskustvo, oče.Naučio sam da mi imamo jednog psa, a oni imaju četiri, mi imamo jako lijep bazen, ali oni imaju rijeku, mi imamo sunčani krov, ali oni imaju nebo sa zvijezdama i mjesecom, mi imamo veliku terasu s predivnim vrtom, ali oni imaju šumu''.


Dok je dijete govorilo, otac je ostao bez daha slušajući šta mu sin govori.Tada sin doda: ''Hvala ti što si mi pokazao kako smo siromašni''.


P.S.

Kada mjerimo ono što imamo, rezultat je naše viđenje života. Ako imamo vjeru u Boga, ljubav, prijatelje, zdravlje, smisao za pozitivno mišljenje, imamo sve u životu.

Zamisli se na trenutak i odluči jesi li bogat…ili siromašan???

1 komentar:

  1. Nije blago ni srebro ni zlato, već je blago što je srcu drago

    OdgovoriIzbriši